Obchodní podmínky


I. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále jen "podmínky") platí pro nákup zboží u společnosti Ing. Pavel Mareček, sídlem Nové Sady 2, Brno 602 00, identifikační číslo osoby (IČO): 60356979, zapsané v obchodním rejstříku vedeným Městským soudem v Brně, oddíl A, vložka 78954 (dále jen "společnost").

II. Objednávka a uzavření smlouvy

1. Objednávka zboží, které je uvedeno na internetových stránkách poslednizvoneni.cz, a které zákazník může objednat dle svých vlastních představ a individuálních požadavků, se činí u společnosti, a to prostřednictvím poptávkového formuláře a následného potvrzení nabídkového e-mailu. Zákazník může kontaktovat společnost ve věci nezávazného dotazu ohledně zboží též e-mailem nebo telefonicky.

2. Zákazník musí své požadavky zcela a úplně vylíčit v emailové komunikaci nebo poptávkovém formuláři, a to včetně údajů o počtu objednávaných kusů, velikostech, barvě apod. Nedílnou součástí objednávky je grafický návrh výrobku. Zákazník nejprve zadá předběžné údaje o potisku produktu. Společnost pak dle takto uvedených údajů vyhotoví grafický návrh produktu, a to případně i v několika variantách. Tento návrh (tyto návrhy) pak zašle zákazníkovi ke schválení včetně cenové nabídky, způsobu platby a dodání a dodacího termínu, případně další informace k produktu. V případě, že zákazník nesouhlasí ani s jedním návrhem, podléhá původní návrh společnosti dalším úpravám dle zákazníkem zadaných požadavků. Společnost upozorňuje, že výsledné barvy se mohou lišit od grafického návrhu, což je dáno specifickými vlastnostmi technologie potisku. Za takto vzniklý problém nenese společnost zodpovědnost.

3. Konečná verze grafické podoby výrobku je ta, kterou jako poslední autorizuje (schválí) zákazník v emailové komunikaci. Tímto potvrzením je objednávka považována za závazně učiněnou. Veškeré další změny ze strany zákazníka podléhají souhlasu společnosti. V případě, že zákazník trvá na provedení změn, a s výrobou zakázky již bylo započato, je zákazník odpovědný za zbytečné výdaje, které se započetím výroby společnosti vzniknou. Na tyto náklady a jejich výši bude zákazník společností upozorněn s tím, že budou promítnuty do konečného vyúčtování (faktury).

4. Závazně učiněná objednávka se pro účely podmínek považuje za návrh na uzavření smlouvy (dle jednotlivých případů smlouvy kupní nebo smlouvy o dílo) ohledně zboží uvedeného v objednávce, včetně jeho grafické podoby. Smlouva ohledně výroby a dodání zboží uvedeného v objednávce je mezi společností a zákazníkem uzavřena okamžikem potvrzení objednávky ze strany společnosti zákazníkovi, jakožto souhlasu s návrhem na uzavření smlouvy.

III. Dodání (převzetí) zboží

Zboží je možno převzít těmito způsoby:

    - Osobně po předchozí dohodě v provozovně společnosti na adrese Srbská 53, Brno, 61200

    - Přepravní společností Zásilkovna, PPL nebo Česká pošta


    IV. Platební podmínky

Platbu je možno uskutečnit těmito způsoby:

    - Hotově při osobním vyzvednutí

    - Převodem na účet – zboží bude expedováno po přijetí platby

    - Faktura – pouze při dlouhodobé a ověřené spolupráci

Ceny dopravy a způsob platby - bude vždy součástí cenové nabídky.

V. Dodací podmínky

1. Zboží je dodáváno ve lhůtě 2-4 týdnů pokud nebude dohodnuto jinak.

2. Společnost si vyhrazuje právo prodloužit dodací lhůtu ve zvláštních případech vzniklých vyšší mocí nebo v případech, kdy nebylo z objektivních příčin možné uskutečnit dodávku v předpokládaném čase. V takovém případě bude zákazník upozorněn.

3. Společnost si vyhrazuje právo odmítnout objednávku nestandardního či spekulativního složení či objemu.

4. V případě, že se společnosti nepodaří dodat zboží do místa, které zákazník uvedl v objednávce, či nepřevezme-li zákazník zboží v tomto místě dodání zboží, je zákazník povinen uhradit společnosti veškeré náklady, které společnosti v souvislosti s dodáním zboží do místa určeného zákazníkem v objednávce a zpět ke společnosti vznikly.

5. Vlastnické právo ke zboží a nebezpečí škody na zboží přechází na zákazníka okamžikem jeho převzetí od společnosti či přepravce.

VI. Záruka, vady zboží, reklamace, zákonná lhůta pro vrácení zboží

- Zákazník je povinen objednané zboží od přepravce (v případě osobního odběru přímo od společnosti) řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet kusů / balení a převzetí zboží přepravci (společnosti) potvrdit. Jakékoliv nedostatky či vady zboží je povinen neprodleně oznámit společnosti.

- Zákazník má právo na výměnu zboží v případě, že zboží při dodání (převzetí) nemá vlastnosti obvyklé objednanému druhu zboží. Záruka za zboží a případné nároky z vad zboží jsou upraveny příslušnými právními předpisy. Pro uznání reklamace je nutné doložit reklamovaný výrobek a doklad o nákupu zboží. Jako senzorické vady zboží mohou být uznány jen zjevné vady zboží, které zákazník uplatní u společnosti do tří dnů od převzetí zboží, bude-li společnosti zboží předloženo. Pro účely těchto podmínek se jakékoliv další vady považují za vady vzniklé na zboží až po dodání a převzetí zboží. Za tyto vady není společnost zákazníkovi odpovědná. Ohledně vad a záruk se vztahy mezi zákazníkem a společností řídí, není-li uvedeno jinak, příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a/nebo obchodního zákoníku.

- Po dodání společnost neručí za škody způsobené nevhodným skladováním nebo zacházením se zbožím ze strany zákazníka. Za nevhodné zacházení se považuje též běžná manipulace s výrobkem, které neodpovídá instrukcím společnosti týkající se zacházení s výrobkem a jeho údržby.

Postup při reklamaci zboží:

- Reklamaci je potřeba uplatnit ve stanovené lhůtě.

- Reklamace musí splňovat všechny potřebné náležitosti (popis závady, kopie faktury a další potřebné doklady)

- Zboží zašlete doporučeným balíkem zpět na adresu Presado - potisk, Pavel Mareček, Srbská 53, 61200 Brno. Zboží neposílejte s platbou na dobírku.

Bude-li se jednat o neodstranitelnou závadu, společnost vyrobí objednávku znovu. Po dohodě se zákazníkem je též možno vrátit cenu zakázky v penězích.

Vyřízení reklamace proběhne zpravidla v nejkratším možném čase po vrácení zboží na adresu sídla společnosti, nejpozději do 30dnů. Reklamaci není možné uznat v případě, kdy se jedná o běžné opotřebení způsobené následkem používání zboží.

VII. Závěrečná ustanovení

1. Společnost je oprávněna podmínky upravovat a měnit dle svého uvážení. Společnost si vyhrazuje právo tiskových chyb a změny cen v případě změny peněžních kurzů, výrazném nárůstu inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek u výrobců a ostatních dodavatelů zboží. Pro smlouvu jsou rozhodné podmínky zveřejněné společností na dresyadresiky.cz v den učinění objednávky zákazníkem.

2. Učiněním objednávky zákazník bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den učinění objednávky.

3. S návštěvou internetových stránek dresyadresiky.cz a s odesláním objednávky nejsou pro zákazníka spojené žádné poplatky ze strany společnosti.

V Brně dne 6.10.2025